• darkblurbg

Locatiemanager zorg| Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Locatiemanager zorg     Ik ben een Locatiemanager zorg

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Locatiemanagers zorg:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Locatiemanagers zorg
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Locatiemanager zorg loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling volgens DISC

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Locatiemanager zorg

De taken en verantwoordelijkheden van een Locatiemanager zorg kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Locatiemanagers zorg, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Zorgen voor tevreden cliënten en medewerkers en gestroomlijnde werkprocessen;
  • Leiding geven op coachende wijze aan teams gericht op teamprestatie, innovatie, kwaliteit, veiligheids- en verbetercultuur;
  • Lid van het managementteam;
  • Bijdrage leveren aan onder andere het ontwikkelen van visie en beleid op het gebied van zorg en wonen;
  • Aansturen van (overstijgende) programma’s en projecten en het implementeren en begeleiden van veranderingen binnen de organisatie;
  • Zorgen dat de kwaliteit van de zorgverlening op peil blijft, de teams goed functioneren en een optimale zorg en begeleiding geboden wordt;
  • Zorgen voor de vertaling van de beleidsdoelstellingen naar afdelingsdoelstellingen;
  • Deelnemen aan projecten en verantwoordelijk voor de klant- en medewerkerstevredenheid.