Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Accounts Receivable Accountant | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Accounts Receivable Accountant | Freelance | Interim | ZZP

Accounts receivable accountant | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Account receivable accountants:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als medewerker bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Accounts receivable accountants.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Accounts Receivable Accountant

De taken en verantwoordelijkheden van een Accounts Receivable Accountant kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Accounts Receivable Accountants, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Beheren van debiteurenportefeuilles;
  • Beoordelen en toewijzen van nieuwe en bestaande kredietlimieten;
  • Beoordelen en vrij geven van orders;
  • Opschonen van disputen bestand;
  • Zowel telefonisch als schriftelijk benaderen van de debiteuren;
  • Beoordelen en vrij geven van orders;
  • Het maken, afhandelen en bewaken van betalingsafspraken / regelingen;
  • Meetings organiseren aangaande verbeterprojecten met betrekking tot bijvoorbeeld disputen, limietenbeheer;
  • Contact tussen sales en credit management;
  • Diverse werkzaamheden met betrekking tot maandafsluitingen;
  • Werken met diverse inkooporganisaties;
  • Opstellen van management rapportages.