Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Administratief medewerker backoffice | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Administratief medewerker backoffice | Freelance | Interim | ZZP

Administratief medewerker backoffice | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Administratief medewerkers backoffice:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als medewerker bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Administratief medewerkers backoffice.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / werkzoekenden in loondienst uit uw regio.

Een administratief medewerker backoffice is verantwoordelijk voor het ondersteunen van de operationele activiteiten van een bedrijf, met name op het gebied van administratie en documentatie. Hieronder een actuele functieomschrijving van een administratief medewerker backoffice.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Het verwerken van administratieve taken zoals het invoeren van gegevens, archiveren van documenten en het beheren van dossiers en systemen.
  • Het ondersteunen van het operationele team door het verzamelen en analyseren van gegevens, rapporten en documenten.
  • Het verwerken van orders, facturen en betalingen, inclusief het beantwoorden van vragen van klanten.
  • Het opstellen en verzenden van brieven en e-mails naar klanten, leveranciers en andere belanghebbenden.
  • Het organiseren en bijhouden van vergaderingen, notuleren van vergaderingen en het plannen van afspraken.
  • Het ondersteunen van het HR-team bij het verwerken van HR-gerelateerde taken, zoals het bijhouden van de personeelsadministratie en het beheren van HR-systemen.
  • Het bijdragen aan de ontwikkeling en verbetering van processen en systemen om de efficiëntie en productiviteit van de afdeling te verbeteren.

Vereiste vaardigheden en kwalificaties

  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en de mogelijkheid om meerdere taken tegelijk te beheren.
  • Sterke analytische vaardigheden en een oog voor detail.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Bekendheid met administratieve taken en het gebruik van software voor gegevensinvoer en administratie.
  • Vermogen om in teamverband te werken en effectief samen te werken met collega's en andere belanghebbenden.
  • Diploma MBO niveau 4 in administratie, secretariaat of gerelateerde gebieden.
  • Ervaring met werken in een backoffice-omgeving is een pre.

Een administratief medewerker backoffice is van vitaal belang voor het soepel verlopen van de operationele activiteiten van een bedrijf. Door de juiste vaardigheden en kwalificaties te hebben en zich te concentreren op efficiëntie en kwaliteit, kan hij of zij bijdragen aan het succes van het bedrijf.