• darkblurbg

Ambtelijk secretaris | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Ambtelijk secretaris     Ik ben een Ambtelijk secretaris

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Ambtelijk secretarissen:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Ambtelijk secretarissen
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Ambtelijk secretaris in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling ambtelijk secretaris

Persoonlijke ontwikkeling ambtelijk secretaris

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijken van een Ambtelijk Secretaris

De taken en verantwoordelijkheden van een Ambtelijk Secretaris kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Ambtelijk Secretarissen, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Voeren van het secretariaat van de Ledenraad;
  • Beheren van mailbox;
  • Beantwoorden van vragen binnen / buiten de vereniging;
  • Verzamelen / ordenen van relevante informatie voor Ledenraad en Hoofdbestuur;
  • Financiële administratie;
  • Archiveren;
  • Relatiebeheer;
  • Ondersteunen van werving & selectie van nieuwe Ledenraadsleden;
  • Inwerken van nieuwe leden;
  • Relatiebeheer namens het Hoofdbestuur;
  • Organiseren van vergaderingen en grote plenaire bijeenkomsten met Ledenraad, Hoofdbestuur en Directie, vooroverleggen met Ledenraad en Agendacommissie onderling of met Hoofdbestuur en Directie;
  • Naast organisatie ook zorgdragen voor aan de hand van de concept-agenda van het Hoofdbestuur verzamelen en distributie van diverse vergaderstukken;
  • Notuleren van Ledenraadvergaderingen en diverse meetings tem behoeve van Directie;
  • Maken van verslagen, samenvattingen en / of nieuwsbrieven, zorgdragen voor voortgangsbewaking;
  • Beantwoorden van vragen van ledenraadsleden, afdelingen en districten aan de hand van Statuten en KvK uittreksels;
  • Plaatsvervangend bestuurssecretaris Hoofdbestuur;
  • Ondersteunen van directie- en bestuurssecretariaat – o.a. complex agenda- en mailboxbeheer van Directeur en voorzitter Hoofdbestuur;
  • Opzetten Verenigingssecretariaat.