Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Apothekersassistent Ziekenhuis | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Apothekersassistent Ziekenhuis | Freelance | Interim | ZZP

Apothekersassistent ziekenhuis | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Apothekersassistenten ziekenhuis:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als medewerker bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Apothekersassistenten ziekenhuis.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Apothekersassistent Ziekenhuis

De taken en verantwoordelijkheden van een Apothekersassistent Ziekenhuis kunnen uiteraard per ziekenhuis verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Apothekersassistenten Ziekenhuis, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Het geven van voorlichting aan patiënten, behandelaren, verpleegkundigen en verzorgenden;
  • Gegevens patiënten invoeren in een apotheekinformatiesysteem (AIS) waaronder Zamicom, Mira, Epic, Medimo en HiX;
  • Medicatie bewaking op alle recepten die artsen / zorgverleners voorschrijven;
  • Het actueel maken van het farmaceutisch dossier door middel van medicatieverificatie;
  • In kaart brengen van de zorgvraag van de klant (arts, verpleegkundige, patiënt);
  • Opname- en ontslaggesprekken;
  • Het verpakken van geneesmiddelen met behulp van een geneesmiddel distributiesysteem;
  • Verstrekken van de noodzakelijke medicatie aan de verpleegafdeling, externe instellingen, afdelingsvoorraad en op naam van de patiënt;
  • Inkopen van geneesmiddelen en goederen;
  • Werkzaamheden met betrekking tot de productenkeuze / assortimentsbeheer;
  • Signaleren van knelpunten of structurele problemen en met verbeteringsvoorstellen komen;
  • Opstellen van facturen voor externe klanten;
  • Extern en intern klachtenbeheer;
  • Adviseren van de afdelingsmanager, ziekenhuisapothekers en overige medewerkers;
  • Bijhouden van het kwaliteitssysteem;
  • Bereiden van Cytostatica, steriele en niet steriele bereidingen van medicatie intern en externe instellingen;
  • Laboratorium ondersteuning;
  • Ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van de bereidingen.