Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Area Manager | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Area Manager | Freelance | Interim | ZZP

Area Manager | Freelance | Interim | ZZP

Kies uit zeer ervaren en beschikbare Area Managers:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Area Managers
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Een area manager is een ander woord voor een regioleider, rayonhoofd, districtshoofd.

Taken en verantwoordelijkheden van een Area Manager

De taken en verantwoordelijkheden van een Area Manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Area Managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Formuleren van succesvolle bedrijfsontwikkelingsstrategieën om succes op lange termijn te garanderen;
  • Normen en doelstellingen vaststellen voor verschillende afdelingen;
  • Optimaliseren en toezicht houden op uitvoer om efficiëntie te garanderen;
  • Verhogen van het niveau van de klantenservice;
  • Zorgen voor opleiding en ontwikkeling van het personeel;
  • Leiden van een team van winkelmanagers naar effectieve samenwerking en het bereiken van doelen;
  • Zorgen voor gezond financieel beheer om ervoor te zorgen dat winkels winstgevend zijn;
  • Zorgen voor naleving van het bedrijfsbeleid en operationele richtlijnen;
  • Oplossen van problemen door creatieve en praktische oplossingen te bieden;
  • Evalueren van de prestaties met behulp van belangrijke statistieken en problemen aanpakken om deze prestaties verder te verbeteren;
  • Rapporteren aan management over voortgang en problemen;
  • Assisteren van het hogere management bij beslissingen voor uitbreiding of acquisitie.

Vaardigheden van een Area Manager

  • Goede communicatie vaardigheden;
  • Goede interpersoonlijke competenties;
  • Uitstekende organisatorische en leiderschapsvaardigheden;
  • Sterk zakelijk inzicht met een strategische oriëntatie;
  • Uitstekende probleemoplossende vaardigheden.