Bestuurssecretaresse | Freelance | Interim | ZZP
Ik zoek een Bestuurssecretaresse Ik ben een Bestuurssecretaresse
Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Bestuurssecretaresses:
- Dit op interim, freelance of ZZP basis
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Bestuurssecretaresses
- Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
- No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
- Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers uit uw regio actief
- Geen concurrentie- en relatiebeding
Wilt u een Bestuurssecretaresse in loondienst? Meer informatie over werving en selectie

Persoonlijke ontwikkeling Bestuurssecretaresse
Wil je meer inzicht in jezelf?
Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.
Ik wil meer informatie over assessments
Taken en verantwoordelijkheden van een Bestuurssecretaresse
De taken en verantwoordelijkheden van een Bestuurssecretaresse kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Bestuurssecretaresses, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:
- Notuleren van Raad van Bestuur vergaderingen (bij afwezigheid bestuurssecretaris);
- Complex agenda- en mailboxbeheer;
- Samenstellen van dag- en termijnmappen;
- Sparringpartner portefeuille gerelateerde zaken;
- Notuleren van diverse vergaderingen (opstellen agenda, distribueren van stukken, bewaken van genomen actiepunten);
- Aanspreekpunt en vraagbaak voor afdeling gerelateerde zaken van MT;
- Sparringpartner bij bepaalde issues waaronder reorganisatie afdeling;
- Signaleringsfunctie gang van zaken op de afdeling;
- Voorbereiden/ assisteren bij diverse externe commissies van de bestuurder;
- Het ondersteunen van de bestuurder en managers;
- Vraagbaak voor de andere medewerkers;
- Opstellen van brieven;
- Inplannen van afspraken met diverse partijen;
- Redigeren van nieuwsbrieven voor op de website en het onderhouden van de website;
- Het opstellen van de kwartaalrapportages;
- Archiveren en dossierbeheer;
- Delen van informatie met medewerkers omtrent veranderingen in de organisatie;
- Alle andere voorkomende secretariële werkzaamheden;
- Notuleren van MT-vergaderingen, CR en OR.