• darkblurbg

Bestuurssecretaresse | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Bestuurssecretaresse     Ik ben een Bestuurssecretaresse

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Bestuurssecretaresses:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Bestuurssecretaresses
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Bestuurssecretaresse in​ loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling bestuurssecretaresse

Persoonlijke ontwikkeling Bestuurssecretaresse

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Bestuurssecretaresse

De taken en verantwoordelijkheden van een Bestuurssecretaresse kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Bestuurssecretaresses, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Notuleren van Raad van Bestuur vergaderingen (bij afwezigheid bestuurssecretaris);
  • Complex agenda- en mailboxbeheer;
  • Samenstellen van dag- en termijnmappen;
  • Sparringpartner portefeuille gerelateerde zaken;
  • Notuleren van diverse vergaderingen (opstellen agenda, distribueren van stukken, bewaken van genomen actiepunten);
  • Aanspreekpunt en vraagbaak voor afdeling gerelateerde zaken van MT;
  • Sparringpartner bij bepaalde issues waaronder reorganisatie afdeling;
  • Signaleringsfunctie gang van zaken op de afdeling;
  • Voorbereiden/ assisteren bij diverse externe commissies van de bestuurder;
  • Het ondersteunen van de bestuurder en managers;
  • Vraagbaak voor de andere medewerkers;
  • Opstellen van brieven;
  • Inplannen van afspraken met diverse partijen;
  • Redigeren van nieuwsbrieven voor op de website en het onderhouden van de website;
  • Het opstellen van de kwartaalrapportages;
  • Archiveren en dossierbeheer;
  • Delen van informatie met medewerkers omtrent veranderingen in de organisatie;
  • Alle andere voorkomende secretariële werkzaamheden;
  • Notuleren van MT-vergaderingen, CR en OR.