Business unit manager | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst
Kies uit ervaren en beschikbare Business unit managers:
- Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als medewerker bij u in loondienst.
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Business unit managers.
- Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
- No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
- Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.
Taken en verantwoordelijkheden van een Business Unit Manager
De taken en verantwoordelijkheden van een Business Unit Manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Business Unit Managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:
- Lid van het MT, verantwoordelijk voor het jaarplan en de begroting;
- Managen van de processen conform het managementsysteem, gericht op resultaat;
- Faciliteren en bevorderen van de onderlinge samenwerking en goede verstandhouding tussen klant en de regio’s en binnen de organisatie in het algemeen;
- Contract en klantverantwoordelijk;
- Resultaatverantwoordelijk;
- Geven van situationeel en coachend leiding en zorgen voor de benodigde deskundigheid;
- Sturen op kwaliteit, efficiency en ervaring binnen het team;
- Uitvoeren van HR beleid ten aanzien van werving, selectie, beoordeling, ontwikkeling, verzuimbegeleiding en indien nodig demotie;
- Zorgdragen voor tijdige en correcte uitvoering en opvolging van jaarlijkse personeelsprocessen zoals loonronde en functioneringsgesprekken;
- Faciliteren en bevorderen van een optimaal en veilig werkklimaat, efficiënte en veilige werkmethoden;
- Doorvoeren van verbetermethodieken en deze bewaken;
- Zorgdragen voor acquisitie en relatiebeheer om de afdeling van voldoende werk te voorzien en te voldoen aan de (afdeling)doelstellingen.