Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Content Manager | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Content Manager | Freelance | Interim | ZZP

Content Manager | Freelance | Interim | ZZP

Kies uit zeer ervaren en beschikbare Content Managers:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Content Managers
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Content Manager

De taken en verantwoordelijkheden van een Content Manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Content Managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Content- en community management;
  • Projectleider website-verbeteringen, aanpassingen;
  • Redactie on- en offline content;
  • Opstellen, redigeren nieuwsbrieven;
  • Communicatieplannen opstellen voor evenementen en nieuwe wetgeving;
  • Voorzitten diverse overleggen;
  • Opstarten project digitale toegankelijkheid voor websites;
  • Social media plannen schrijven, bijhouden en monitoren;
  • Advies geven aan collega’s met alle vragen over online activiteiten;
  • Projectleider verschillende interne projecten;
  • Nieuwsbrieven opstellen en verzenden;
  • Opstellen functioneel ontwerp voor aanpassingen websites;
  • Linking pin tussen business en IT bij nieuwe wensen websites (intern en extern);
  • Opstellen taxonomie voor community platform.