Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Controleleider | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Controleleider | Freelance | Interim | ZZP

Controleleider | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Controleleiders:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als medewerker bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Controleleiders.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Controleleider

De taken en verantwoordelijkheden van een Controleleider kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Controleleiders, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Optreden als controleleider en vaststellen van een controle aanpak;
  • Operationeel aansturen van de controlepraktijk bij klanten;
  • Verantwoordelijk voor het uitvoerende controleteam en coördinatie van de werkzaamheden, het behalen van project
    milestones en de communicatie daarvan binnen en buiten het controleteam;
  • Coachen, aansturen begeleiden en stimuleren van teamleden in hun ontwikkeling;
  • Vaktechnisch uitvoeren van controles en bijzondere opdrachten bij de klanten waarbij het accent ligt op de complexere posten;
  • Reviewen van uitgevoerde werkzaamheden door minder ervaren medewerkers;
  • Toetsen van de jaarrekening aan wet- en regelgeving;
  • Optreden als primair aanspreekpunt van de klant en het bespreken van de aanpak, de bevindingen, de voortgang en de afronding van de controle;
  • Verantwoordelijk voor bepalen van de taken en verantwoordelijkheden binnen het team, de voortgang van de controle
    en het stellen van project milestones;
  • Communiceren met andere specialismen binnen de organisatie ten behoeve van de klanten;
  • Verantwoordelijk voor het opvragen en ontvangen van de relevante verantwoordingsstukken;
  • Beoordelen en becommentariëren van verantwoordingsstukken (bijv. jaarrekeningen); met name de eerste review;
  • Verantwoordelijk voor een volledig (elektronisch) dossier;
  • Verantwoordelijk voor meerwerk identificatie;
  • Opstellen van de begroting voor het intern overeengekomen urenbudget en het monitoren van de projecten;
  • Maken van factureringsvoorstellen en opstellen van de nacalculaties op verzoek van de (assistent) manager.