• darkblurbg

Coördinator klachtenafhandeling | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Coördinator klachtenafhandeling     Ik ben een Coördinator klachtenafhandeling

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Coördinatoren klachtenafhandeling:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Coördinatoren klachtenafhandeling
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Coördinator klachtenafhandeling in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling

Persoonlijke ontwikkeling Coördinator klachtenafhandeling

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Coördinator klachtenafhandeling

De taken en verantwoordelijkheden van een Coördinator klachtenafhandeling kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Coördinatoren klachtenafhandeling, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Registratie van binnengekomen klachten;
  • In overleg met verantwoordelijk behandelaar uitzoeken wat de oorzaak van de klacht is en een opzet maken voor een antwoord in concept;
  • Bewaken van de voortgang van de klachten;
  • Voeren van periodiek overleg met directie omtrent afhandeling van de klachten en het doen van voorstellen ter verbetering;
  • Opstellen van maand-, kwartaal- en jaarrapportages;
  • Maken van verslagen inzake binnengekomen, lopende en afgehandelde klachten;
  • Bijhouden van en toezien op het up-to-date houden van (digitaal) klachtenarchief.