Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Delivery manager | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Delivery manager | Freelance | Interim | ZZP

Delivery Manager | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Delivery Managers:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Delivery Managers.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Een delivery manager is iemand die ervoor zorgt dat bedrijven en organisaties zonder problemen gebruik kunnen maken van alle ict voorzieningen.

Taken en verantwoordelijkheden van een Delivery Manager

De taken en verantwoordelijkheden van een Delivery Manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Delivery Managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Helpen van klanten bij het uitvoeren van hun automatiseringsprogramma's;
  • Oplossen van knelpunten en problemen op gebied van ICT;
  • Geven van advies over haalbaarheidsanalyse, implementatiebenaderingen, specifieke kenmerken van automatisering van machine learning, Agile implementatieleiderschap, coördinatie van ontwikkeling en productieondersteunende diensten;
  • Fungeren als ict vraagbaak voor klanten;
  • Klanttevredenheid vergroten;
  • Meedenken over innovaties.