• darkblurbg

Directiesecretaresse | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Directiesecretaresse     Ik ben een Directiesecretaresse

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Directiesecretaresses:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Directiesecretaresses
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Wilt u een Directiesecretaresse in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Directiesecretaresse

De taken en verantwoordelijkheden van een Directiesecretaresse kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Directiesecretaresses, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Beheren van complexe agenda's;
  • Het organiseren van besprekingen;
  • Het boeken en voorbereiden van reizen;
  • Een sparringpartner voor de directie;
  • Aanspreekpunt voor relaties;
  • Het verzorgen van correspondentie en het beheer van de mailboxen;
  • Dossiervorming;
  • Het uitwerken van rapportages en adviezen;
  • Voorbereiden van besprekingen en presentaties, notuleren, bewaken van acties en deadlines;
  • Signaleren en oplossen van knelpunten;
  • Opstellen van begrotingen;
  • Projectmanagement;
  • Toezien op naleving normen op gebied van veiligheid en Arbo;
  • HACCP, werk- en presentatiemethoden (huisstijl).