Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Ervaren interim marketeer

  • Home
  • Ervaren interim marketeer

Ervaren Interim Marketeers | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Ervaren Interim Marketeers:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Adviseurs.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Een aantal profielen van onze ervaren interim Marketeers

Stevige persoonlijkheid (vrouw)

Ik ben een gesprekspartner, een projectmanager, heb leidinggevende capaciteiten (en ervaring) maar ben ook niet bang om zelf mijn handen uit de mouwen te steken. Ik ben academisch geschoold, analytisch, hands-on en ik ben een stevige persoonlijkheid met een eigen mening, maar sociaal vaardig. In alle jaren dat ik werkzaam geweest ben in veel verschillende bedrijven, heb ik daar altijd heel snel mijn plek kunnen vinden en met iedereen een goeie samenwerking kunnen opbouwen.

Meer info

Inspirerende motivator (vrouw)

Ik verzorg brandstrategieën en vertaal deze zowel naar strategische als operationele sales & brand implementaties. Ik onderzoek wat de juiste communicatiestrategie is voor organisaties, waarop ik brand en sales interacties aanga met de interne en externe omgeving om kostbare relaties en een sterke reputatie op te bouwen. Denk aan interne & externe communicatiestrategieën, sales tools, social mediacampagnes en events.

Ik verbind heel bewust communicatie & marketing met een neuro linguïstische manier van werken. Dit betekent dat ik een werkwijze hanteer die gebaseerd is op de volgende elementen:

  • Modelleren - menselijke vermogens overdraagbaar maken met behulp van psychologische technieken. Analyse van de subjectieve ervaring
  • "perceptie" - het bepalen van patronen in de beleving.
  • Communicatietechnieken - manieren om harmonieuze relaties op te bouwen en boodschappen te verhelderen en te versterken.

Meer info