• darkblurbg

Ik zoek een interim marketing adviseur     Ik ben een interim marketing adviseur

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare ervaren interim marketing adviseurs:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare ervaren interim marketing adviseurs voorgesteld
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Een aantal profielen van onze ervaren marketing adviseurs

Creatief en mensgericht (vrouw)

Ik ben een ervaren strategische adviseur op het gebied van marketing, communicatie, business model innovatie en branding. Doordat ik veel van mijn ervaring opdeed binnen het MKB (50-300 medewerkers) vanuit mijn eigen bureau (waar ik ook mensen in dienst heb gehad), ben ik naast strategisch ook pragmatisch ingesteld. Deze dynamiek zorgt voor mij voor een prettige afwisseling tussen strategie en tactiek én implementatie, optimalisatie en uitvoer. Daarnaast ben ik bedreven in stakeholder- en projectmanagement. Ik werk doelgericht, ben ondernemend, enthousiast, creatief en mensgericht. Hierbij hanteer ik een faciliterende leiderschapsrol, maar ben ik niet terughoudend om indien nodig knopen door te hakken, moeilijke keuzes te maken en lastige gesprekken te voeren.

Mijn ervaring concentreert zich rondom vraagstukken die beginnen als marketing- en/of communicatievraagstuk. Maar vaak blijken dit integrale vraagstukken over het business model, werkwijze, klantgerichtheid, dienstenaanbod, arbeidsmarktbenadering en brand te zijn. Hierdoor heb ik het genoegen breed onderlegd te zijn. In combinatie met mijn vermogen om strategisch sparringpartner, kritische analyticus en teamplayer in een te zijn, nemen teams mij snel op, zodat we aan oplossingen kunnen werken.

Door mijn ietwat bredere kijk op marketing, staat de samenwerking tussen diverse afdelingen centraal. Omdat door goede samenwerking de klant beter wordt bediend. Ook ligt er bij mij veel focus op het aan tafel krijgen van de diverse disciplines binnen een bedrijf. En het beter laten samenwerken van teams.

Vanuit mijn rol als strategisch sparringpartner van directies heb ik in mijn werkzame leven meer dan eens aan de vooravond van innovaties gestaan. Sommige moesten voldoen aan wettelijke veranderingen, andere juist aan betere klantbediening. Mijn scherpe vragen, 360 graden-blik, creativiteit en diverse werkvormen, maken mij een goede begeleider en partner bij dit soort projecten. Meer info

Focus op vernieuwen en professionaliseren van processen (vrouw)

Zeer ervaren no-nonsense allround marketing communicatie manager en campagne leider. Kennis van en ervaring met positionering, branding, communicatiestrategieontwikkeling en managen van geïntegreerde campagnes. Focus op vernieuwen en professionaliseren van bestaande processen en integreren van voorheen losstaande activiteiten.

Sterk in kritische reflectie in combinatie met realisatiekracht, werken vanuit klantbelang en haalbaarheid. Creatief, oplossingsgericht,
effectief. Coachend leider, multidisciplinair teamspeler, regisseur. Rechtdoorzee, integer en serieus, maar in staat tot relativeren. Gevoel voor taal en oog voor vorm. Goedlachs. Meer info

Customer journey specialist (vrouw)

ik werk als customer journey specialist het liefst op het raakvlak van data, creativiteit en IT. De klant is voor mij altijd het uitgangspunt, wanneer de klant blij is, ben ik ook blij. Ik help organisaties met het inrichten en optimaliseren van klantreizen. Dit kan zijn het inclusief aanbieden van informatie, een interne verandering communiceren, een aankoop in een webshop of het leveren van een niet digitale dienst.

Ik help op strategisch niveau klantreizen in kaart te brengen en vertaal deze door naar de praktijk. Samen met de organisatie start ik met het uitrekenen van de klantreis, waarna we direct de eerste stappen in uitvoering brengen. We verzamelen klantgedrag data en gebruiken deze in de optimalisatie en uitbreiding van de Customer Journey. Om uiteindelijk te bouwen naar een datagedreven klantreis die continu geoptimaliseerd wordt op basis van de behoefte van de klant.

Door mijn creativiteit, nieuwsgierigheid en enorme energie krijg ik het team in beweging. Ik ben georganiseerd, sociaal en een aanpakker. Daardoor kan ik in projecten een meerwaarde bieden en zorgen dat de klantervaring verbeterd. Ik heb ervaring in zowel de profit als de non profit sector. Meer info

Doorgewinterde marketingmanager, communicatiemanager en salesmanager (man)

Ik ben een doorgewinterde Marketing, Communicatie & Sales manager, met ruim 30 jaar ervaring in diverse branches (finance, fmcg, telecom, non-profit, hospitality, media, event management).
Zwaartepunt ligt op CRM, klantgericht denken, en het vertalen van concepten in succesvolle producten of diensten. SEM ervaring. B2B en B2C. Creatief, out of the box, snel, slim.

In 2000 heb ik mijn eigen bureau opgericht, een interim management en consultancy bedrijf op het gebied van CRM, Marketing, Communicatie & Sales. Onder meer expertise op het gebied van Customer Loyalty, Trade Incentive programma’s, campagne management, DM, Customer Contact Centers, marketingstrategie en –tactiek.

lk ben een door de wol geverfde, gedreven (campagne) marketeer met de juiste hoeveelheid eigenwijsheid. Ik ben creatief en, zoals van een interimmer verwacht mag worden, zelfstartend. Ik ben een betrouwbare collega, die afspraken nakomt en altijd komt met creatieve oplossingen voor complexe uitdagingen. Ik ben een absolute teamplayer die prima omgaat met stressvolle projecten. Mijn humor doet de rest. Ik ben een aanvulling voor elk team en een succesfactor voor jouw project.

Meer info

Online marketing expert (man)

Ik ben een online marketeer pur sang en blijf dagelijks op de hoogte van de trends en ontwikkelingen. In de afgelopen 8 jaar heb ik ruime kennis opgedaan van alle facetten in de online marketing en E-commerce. Als projectleider heb ik in mijn laatste 3 functies veel ervaring opgedaan in leidinggeven en project management. Meer info