• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Ik zoek een interim marketing adviseur     Ik ben een interim marketing adviseur

Kies uit de beste en direct beschikbare ervaren interim marketing adviseurs:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare ervaren interim marketing adviseurs voorgesteld
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Een aantal profielen van onze ervaren marketing adviseurs

Creatief en mensgericht (vrouw)

Ik ben een ervaren strategische adviseur op het gebied van marketing, communicatie, business model innovatie en branding. Doordat ik veel van mijn ervaring opdeed binnen het MKB (50-300 medewerkers) vanuit mijn eigen bureau (waar ik ook mensen in dienst heb gehad), ben ik naast strategisch ook pragmatisch ingesteld. Deze dynamiek zorgt voor mij voor een prettige afwisseling tussen strategie en tactiek én implementatie, optimalisatie en uitvoer. Daarnaast ben ik bedreven in stakeholder- en projectmanagement. Ik werk doelgericht, ben ondernemend, enthousiast, creatief en mensgericht. Hierbij hanteer ik een faciliterende leiderschapsrol, maar ben ik niet terughoudend om indien nodig knopen door te hakken, moeilijke keuzes te maken en lastige gesprekken te voeren.

Mijn ervaring concentreert zich rondom vraagstukken die beginnen als marketing- en/of communicatievraagstuk. Maar vaak blijken dit
integrale vraagstukken over het business model, werkwijze, klantgerichtheid, dienstenaanbod, arbeidsmarktbenadering en brand te zijn. Hierdoor heb ik het genoegen breed onderlegd te zijn. In combinatie met mijn vermogen om strategisch sparringpartner, kritische analyticus en teamplayer in een te zijn, nemen teams mij snel op, zodat we aan oplossingen kunnen werken.

Door mijn ietwat bredere kijk op marketing, staat de samenwerking tussen diverse afdelingen centraal. Omdat door goede samenwerking de klant beter wordt bediend. Ook ligt er bij mij veel focus op het aan tafel krijgen van de diverse disciplines binnen een bedrijf. En het beter laten samenwerken van teams.

Vanuit mijn rol als strategisch sparringpartner van directies heb ik in mijn werkzame leven meer dan eens aan de vooravond van innovaties gestaan. Sommige moesten voldoen aan wettelijke veranderingen, andere juist aan betere klantbediening. Mijn scherpe vragen, 360 graden-blik, creativiteit en diverse werkvormen, maken mij een goede begeleider en partner bij dit soort projecten.

Focus op vernieuwen en professionaliseren van processen (vrouw)

Zeer ervaren no-nonsense allround marketing communicatie manager en campagne leider. Kennis van en ervaring met positionering, branding, communicatiestrategieontwikkeling en managen van geïntegreerde campagnes. Focus op vernieuwen en professionaliseren van bestaande processen en integreren van voorheen losstaande activiteiten.

Sterk in kritische reflectie in combinatie met realisatiekracht, werken vanuit klantbelang en haalbaarheid. Creatief, oplossingsgericht,
effectief. Coachend leider, multidisciplinair teamspeler, regisseur. Rechtdoorzee, integer en serieus, maar in staat tot relativeren. Gevoel voor taal en oog voor vorm. Goedlachs.

Customer journey specialist (vrouw)

ik werk als customer journey specialist het liefst op het raakvlak van data, creativiteit en IT. De klant is voor mij altijd het uitgangspunt, wanneer de klant blij is, ben ik ook blij. Ik help organisaties met het inrichten en optimaliseren van klantreizen. Dit kan zijn het inclusief aanbieden van informatie, een interne verandering communiceren, een aankoop in een webshop of het leveren van een niet digitale dienst.

Ik help op strategisch niveau klantreizen in kaart te brengen en vertaal deze door naar de praktijk. Samen met de organisatie start ik met het uitrekenen van de klantreis, waarna we direct de eerste stappen in uitvoering brengen. We verzamelen klantgedrag data en gebruiken deze in de optimalisatie en uitbreiding van de Customer Journey. Om uiteindelijk te bouwen naar een datagedreven klantreis die continu geoptimaliseerd wordt op basis van de behoefte van de klant.

Door mijn creativiteit, nieuwsgierigheid en enorme energie krijg ik het team in beweging. Ik ben georganiseerd, sociaal en een aanpakker. Daardoor kan ik in projecten een meerwaarde bieden en zorgen dat de klantervaring verbeterd. Ik heb ervaring in zowel de profit als de non profit sector.