• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Ik zoek een onderwijs manager     Ik ben een onderwijs manager

Kies uit de beste en direct beschikbare ervaren onderwijs managers:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare ervaren onderwijs managers voorgesteld
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Profielen van een aantal van onze ervaren onderwijs managers

Strategisch denker (man)

Mijn missie in het onderwijs is om vanuit een gedeelde visie mensen in hun kracht te zetten, de intrinsieke motivatie te herkennen en als leidraad te gebruiken om te ontwikkelen. Een leven lang leren zorgt voor een grote mate van vitaliteit en verdieping van de mens in zijn algemeenheid en vergroten van expertise in het bijzonder.

Ik ben een strategisch denker. Vanuit deze kernkwaliteit vind ik het een uitdaging om beleid uit te zetten. Door coachend te handelen zorg ik er voor dat de verantwoordelijkheid van de organisatie breed gedragen wordt en een ieder, op basis van erkende ongelijkheid, eigenaar maak van een deel van de organisatie en het beste uit zichzelf haalt. In stressvolle situaties ben ik door middel van mijn non-verbale houding, woordkeus en acties de-escalerend.

Motto: “Zoek de verbinding met jezelf en de ander”.

Bruggenbouwer (vrouw)

Mijn stijl is overwegend dienend en ik pleit voor een lerende organisatie, open staan voor verandering doet namelijk bewegen richting vooruitgang. Ik word door mijn omgeving, de bruggenbouwer en verbinder genoemd.

Vanuit vertrouwen en mijn energie weet ik mensen om me heen te enthousiasmeren en zet ze graag in hun kracht. Mijn doel is samen kwalitatief inspirerend onderwijs vormgeven wat past bij de leerlingen. Ik draag graag zorg voor de implementatie van de gestelde doelen en houdt toezicht op de bewaking van de kwaliteit en resultaten van het onderwijs vanuit een totaal overzicht, hierbij hanteer ik doorgaans een bottom-up stijl.

Verandertrajecten (man)

Voor het uitvoeren van een op opdracht ben ik het beste op mijn plek in een verandertraject, bijvoorbeeld in het kader van een onvoldoende beoordeling door de inspectie en bij het creëren en implementeren van een didactisch concept.

Ik ben een open, recht door zee persoon. Mensen weten wat ze aan mij hebben. Graag werk ik samen vanuit kennis en structuur en van daaruit probeer ik mensen mee te nemen in processen. Met de visie op het netvlies gaan we samen op een praktische, pragmatische wijze zoeken naar oplossingen. Humor op het werk is voor mij essentieel.

Coachend leiderschap (man)

Ik heb veel bestuurlijke ervaring binnen het voortgezet onderwijs en onderwijs gerelateerde organisaties. Ik heb mij in de loop der jaren ontwikkeld tot schoolleider van een grote scholengemeenschap. Mijn managementstijl kenmerkt zich als coachend leiderschap en ik zorg voor professionele verbinding tussen de diverse geledingen. Ik heb alle beleidsterreinen in portefeuille gehad zoals onderwijs, personeel & organisatie, financiën, ICT, beheer & huisvesting. Ik kan breed adviseren. Ik kan goed luisteren, ben een echte teamspeler en verbinder, maar neem ook besluiten en verantwoordelijkheid waar nodig. Als bestuurslid van diverse stichtingen en verenigingen ben ik sterk in netwerken. Ik zoek van nature naar uitdaging en ontwikkeling.

Eruit halen wat erin zit (vrouw)

Ik ben een ervaren (interim) manager met passie voor onderwijs. Mijn motto is: eruit halen wat erin zit. Ik weet de balans te vinden tussen een zakelijke aanpak en persoonlijke aandacht. Collega’s die betrokkenheid en eigenaarschap uitstralen, dragen bij aan mijn
werkplezier. Humor en creativiteit weet ik enorm te waarderen. Kwaliteiten die mij toegedicht worden zijn o.a.: daadkracht, besluitvaardigheid, analytisch vermogen, hart voor en verstand van onderwijs, betrouwbaarheid en integriteit. Het is mijn ambitie om als leidinggevende te werken op een plek waar men kwaliteit hoog in het vaandel heeft.

Improvisator (man)

Originele leider in het opbouwen en vormgeven van maatschappelijke organisaties. Teamspeler, out of the box denker en improvisator als de situatie dat vereist. Mijn specialiteit is om vastgelopen complexe problemen en processen in beweging te krijgen. Mens en resultaat staan centraal in mijn benadering. Recent veel ervaring als interim manager in het onderwijs gericht op veranderopgaven.

Duidelijk (vrouw)

Met een theoretische onderbouwing middels argumenten stuur ik professionals aan. Ik heb een authentieke managementstijl, ben resultaatgericht en ondernemend. Collega’s typeren mij als duidelijk. Ik houd mij aan mijn woord en collega’s mogen mij aanspreken
op genomen besluiten. Ik vind het belangrijk om een organisatie planmatig aan te sturen en overzicht te bieden aan collega’s. Naast het zakelijke ben ik mensgericht. Ik ben een teamgericht en coachend leider. Ik geef medewerkers en leerlingen het gevoel dat zij als lid van een team samenwerken. Daarnaast benut ik de kennis en kunde die in het team aanwezig is. Ik weet wat mijn medewerkers kunnen en willen. Ik zet de leden van het team zodanig in, dat zij ook leren van elkaars kwaliteiten en deze benutten. Ook ben ik een leider die vind dat het goed geregeld moet zijn voor zijn collega’s en leerlingen. De arbeidsvoorwaarden moeten deugen en de randvoorwaarden geregeld. Ik hecht veel waarde aan een organisatie waar harmonie is.

Je kunt mij typeren als zakelijk, financieel sterk, ondernemend, analytisch, resultaatgericht, een doorzetter, een doener en eerlijk. Ik heb veel gewerkt op strategisch/tactisch niveau. Ik ben een persoon die zich wil blijven ontwikkelen. Een persoon die een sleutelfiguur is in organisaties waar veranderingen moeten worden doorgevoerd. Ik blijf daar erg rustig onder en weet collega’s en leerlingen te overtuigen
en te binden. Ik heb weinig collega’s en leerlingen uit onvrede zien vertrekken.