• darkblurbg

Facilitair manager | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Facilitair manager​     Ik ben een Facilitair manager

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Facilitair managers:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Facilitair managers
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Persoonlijke ontwikkeling Facilitair Manager

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Facilitair manager

De taken en verantwoordelijkheden van een Facilitair manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Facilitair managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Productie, machine en proces ontmanteling, vernieuwing, uitbreiding, bedrijfstelling en oplevering;
  • Verbouw, renovatie en groot onderhoud aan gebouwen en installaties;
  • Plan van Aanpak en investeringsbudgetten, leiden van projectteams, (activiteit, tijd, uitvoeringsplan);
  • Inkoop- en aanbesteding. (organisatie, controle en beheer van financieel en technisch management);
  • Preventief en correctief onderhoudmanagement t.b.v. vastgoed, productie en techniek;
  • Facility en Property management, QHSE, PGS 15/29, Onderhoud- en Kwaliteitmanagement;
  • Asset en Operationeel Management, (facilities, Productie, techniek, opleiding en instructie);
  • Sparring partner Productie en TD management t.a.v. organisatie, projecten, inkoop en techniek;
  • Initiëren en doorvoeren van wijzigingen aan alle assets binnen gebouwen, terreinen en utiliteiten (vastgoed, kantoren, productie- en procesomgevingen, cleanrooms en laboratoria, opslag en logistiek);
  • Opzetten, initiëren, onderbouwen en uitvoeren van (verbeter- en verander) projecten;
  • Coördinatie asbest inventarisatie, ontmantel en sanering trajecten;
  • Locatie, productie en proces ontmanteling en vernieuwing, bedrijfstelling, oplevering en overdracht;
  • Opzetten van preventief en correctief onderhoudmanagement t.b.v. vastgoed en productie;
  • Asset en Operationeel management;
  • Inventarisatie, beoordeling en advies van- en aan de organisatie op functionaliteit en efficiëntie.