• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Front office manager | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een ​front office manager​     Ik ben een front office manager

Kies uit de beste en direct beschikbare front office managers​​​:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare front office managers
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wat is een front office manager?

Een frontoffice manager is iemand in een kantooromgeving die verantwoordelijk is voor het handhaven van een professionele werkomgeving, toezicht houdt over het personeel en de administratieve ondersteuning oppakt. Ze nemen verschillende verantwoordelijkheden op zich, vaak ter beoordeling van de eigenaar van de organisatie. Deze taken kunnen variëren van het beheren van boekhoudfuncties tot het toewijzen van werkopdrachten tot het goedkeuren van de inkoop van kantoorartikelen. De specifieke functies van een frontofficemanager zijn grotendeels afhankelijk van de behoeften van een organisatie.

Een front office manager houdt dus direct toezicht op al het frontofficepersoneel en zorgt voor een goede afwikkeling van alle frontofficetaken. Regisseert en coördineert de activiteiten van de receptie, reserveringen, gastenservice en telefoonruimtes. Maakt maandelijkse rapportages en budget voor de frontoffice afdeling.

Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden van een front office manager?

De verantwoordelijkheden voor een front office manager kunnen per organisatie verschillen, maar vaak zijn onderstaande verantwoordelijkheden van toepassing:

  • Zorgen dat de receptie netjes is en de receptie beschikt over alle benodigde briefpapier en materiaal (bijv. pennen, formulieren en informatieve folders).
  • Trainen, superviseren en ondersteunen van kantoorpersoneel, inclusief receptionisten, beveiligers en callcentermedewerkers.
  • Opstellen personeelsplanning en de mutaties ervan verwerken.
  • Zorgen voor tijdige en nauwkeurige klantenservice.
  • Behandelen van klachten en specifieke verzoeken van klanten.
  • Oplossen van noodgevallen.
  • Bewaken van de voorraad en het bestellen van kantoorartikelen.
  • Zorgdragen voor een goede mailverspreiding.
  • Voorbereiden en bewaken van het kantoorbudget.
  • Bijhouden van de administratie met betrekking tot kantoorkosten en de algemene kosten.
  • Ervoor zorgen dat aan het beleid en de beveiligingsvereisten van het bedrijf wordt voldaan.
  • Mede verantwoordelijk voor werving en selectie van front office personeel.
  • Toezicht houden op de werkdruk tijdens ploegendiensten.
  • Evalueren van de werkprestaties van elke frontoffice medewerker.
  • Onderhouden van de werkrelaties en communiceren met alle afdelingen.
  • Verantwoordelijk voor het sleutelbeheer.
  • Voorbereiden en houden van vergaderingen met alle front office medewerkers.