Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Hoofd receptie | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Hoofd receptie | Freelance | Interim | ZZP

Hoofd Receptie | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Hoofden Receptie:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Hoofden Receptie.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Hoofd Receptie

De taken en verantwoordelijkheden van een Hoofd Receptie kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Hoofden Receptie, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Beantwoorden telefoontjes;
  • Bedienen van telefooncentrale;
  • Beantwoorden vragen over de organisatie;
  • Bezoekers verwelkomen;
  • Plannen van vergaderingen;
  • Reserveren van vergaderruimten;
  • Zorgen voor koffie en maaltijden;
  • Ervoor zorgen dat de ontvangstruimte en de receptie netjes blijft;
  • Coördineren van de poststroom binnen en buiten kantoor;
  • Afspraken maken;
  • Bezoekers badges verstrekken;
  • Parkeerpassen uitgeven;
  • Emailbeheer;
  • Verzamelen en verspreiden van pakketten en andere post;
  • Elementaire boekhoudkundige, archiverings- en administratieve taken uitvoeren;
  • Berichten opnemen en doorgeven;
  • Afspraakkalenders bijwerken;
  • Vervolgafspraken inplannen;
  • Behandelen van klachten en specifieke verzoeken van klanten;
  • Noodgevallen oplossen;
  • Bewaken van de voorraad en bestellen van kantoorartikelen;
  • Ervoor zorgen dat het team blijft functioneren volgens de professionele en consistente normen die worden verwacht in de organisatie om een ​​hoge mate van klantgerichtheid te bieden om aan de zakelijke behoeften te voldoen;
  • Zorgen voor het onderhoud van het elektronische bezoekerspasssysteem en het onderhoud van de naar de klant gerichte gebieden, bijv. foutrapportage;
  • Regelmatig contact onderhouden met klantrelatiebeheerders;
  • Constante herziening en verbetering van de welkomstdiensten.

Vaardigheden van een Hoofd Receptie

  • Klantgericht;
  • Servicegericht;
  • Uitstekende communicatie- en mensenvaardigheden;
  • Goede organisatorische vaardigheden;
  • Multitasking vaardigheden;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Proactief;
  • Het vermogen om met verandering om te gaan;
  • Een zeer hoge standaard van persoonlijke uitstraling;
  • Een goed oog voor detail.