• darkblurbg

Hoofd receptie | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Hoofd receptie     Ik ben een Hoofd receptie

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Hoofden receptie:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Hoofden receptie
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Persoonlijke ontwikkeling Hoofd receptie

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Hoofd Receptie

De taken en verantwoordelijkheden van een Hoofd Receptie kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Hoofden Receptie, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Beantwoorden telefoontjes;
  • Bedienen van telefooncentrale;
  • Beantwoorden vragen over de organisatie;
  • Bezoekers verwelkomen;
  • Plannen van vergaderingen;
  • Reserveren van vergaderruimten;
  • Zorgen voor koffie en maaltijden;
  • Ervoor zorgen dat de ontvangstruimte en de receptie netjes blijft;
  • Coördineren van de poststroom binnen en buiten kantoor;
  • Afspraken maken;
  • Bezoekers badges verstrekken;
  • Parkeerpassen uitgeven;
  • Emailbeheer;
  • Verzamelen en verspreiden van pakketten en andere post;
  • Elementaire boekhoudkundige, archiverings- en administratieve taken uitvoeren;
  • Berichten opnemen en doorgeven;
  • Afspraakkalenders bijwerken;
  • Vervolgafspraken inplannen;
  • Behandelen van klachten en specifieke verzoeken van klanten;
  • Noodgevallen oplossen;
  • Bewaken van de voorraad en bestellen van kantoorartikelen;
  • Ervoor zorgen dat het team blijft functioneren volgens de professionele en consistente normen die worden verwacht in de organisatie om een ​​hoge mate van klantgerichtheid te bieden om aan de zakelijke behoeften te voldoen;
  • Zorgen voor het onderhoud van het elektronische bezoekerspasssysteem en het onderhoud van de naar de klant gerichte gebieden, bijv. foutrapportage;
  • Regelmatig contact onderhouden met klantrelatiebeheerders;
  • Constante herziening en verbetering van de welkomstdiensten.

Vaardigheden van een Hoofd Receptie

  • Klantgericht;
  • Servicegericht;
  • Uitstekende communicatie- en mensenvaardigheden;
  • Goede organisatorische vaardigheden;
  • Multitasking vaardigheden;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Proactief;
  • Het vermogen om met verandering om te gaan;
  • Een zeer hoge standaard van persoonlijke uitstraling;
  • Een goed oog voor detail.