Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Hoofd secretariaat | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Hoofd secretariaat | Freelance | Interim | ZZP

Hoofd Secretariaat | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Hoofden Secretariaat:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Hoofden Secretariaat.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Hoofd Secretariaat

De taken en verantwoordelijkheden van een Hoofd Secretariaat kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Hoofden Secretariaat, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Ondersteuning van de Directeur;
  • Complex agenda- en mailboxbeheer;
  • Voorbereiden en notuleren van diverse vertrouwelijke vergaderingen (distribueren van stukken, initiëren van vervolgacties, bewaken voortgang van afspraken);
  • Sparringpartner van het MT;
  • Coördineren en organiseren van diverse werk- en informatiestromen naar en van het directiekantoor;
  • Organiseren van speciale activiteiten en bijeenkomsten;
  • Inrichten en beheren van correspondentie- en documentatiearchief;
  • Aansturen en coachen van meerdere receptionistes en meerdere management assistentes;
  • Coördineren en verbeteren van werkprocessen;
  • Bewaken van voortgangsprocessen;
  • Voeren van voortgangs- en functioneringsgesprekken.