• darkblurbg

Hoofd secretariaat | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Hoofd secretariaat     Ik ben een Hoofd secretariaat

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Hoofden secretariaat:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Hoofden secretariaat
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Hoofd secretariaat in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling hoofd secretariaat

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Hoofd Secretariaat

De taken en verantwoordelijkheden van een Hoofd Secretariaat kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Hoofden Secretariaat, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Ondersteuning van de Directeur;
  • Complex agenda- en mailboxbeheer;
  • Voorbereiden en notuleren van diverse vertrouwelijke vergaderingen (distribueren van stukken, initiëren van vervolgacties, bewaken voortgang van afspraken);
  • Sparringpartner van het MT;
  • Coördineren en organiseren van diverse werk- en informatiestromen naar en van het directiekantoor;
  • Organiseren van speciale activiteiten en bijeenkomsten;
  • Inrichten en beheren van correspondentie- en documentatiearchief;
  • Aansturen en coachen van meerdere receptionistes en meerdere management assistentes;
  • Coördineren en verbeteren van werkprocessen;
  • Bewaken van voortgangsprocessen;
  • Voeren van voortgangs- en functioneringsgesprekken.