• darkblurbg

HR Assistent | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een HR Assistent     Ik ben een HR Assistent

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare HR Assistenten:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare HR Assistenten
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een HR Assistent in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling HR Assistent

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


De taken en verantwoordelijkheden van een HR Assistent kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die HR Assistenten, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Administratieve afhandeling van mutaties, opdrachten, plaatsingen, declaraties etc.;
  • Administratieve ondersteuning bij mailings, beurzen etc.;
  • Met inachtneming van de wettelijke verplichtingen bestanden en dossier controleren, screenen en schonen;
  • Ziek- en betermeldingen van uitzend- en detacheringkrachten verwerken;
  • Verwerken van telefoonverkeer en mailberichten;
  • Afhandelen van inkomende gesprekken (doorverbinden, berichten aannemen, screenen, signaleren / zelfstandig uitvoeren van acties die hieruit voortvloeien);
  • Fungeren als vraagbaak, zowel intern als extern;
  • Afhandelen van post en correspondentie;
  • Verdelen van ingekomen post;
  • Zorgen voor routinematige follow-up van post;
  • Verantwoordelijk voor de opvang van interne- en externe opdrachtgevers;
  • Sollicitatiegesprekken voeren;
  • Matchen van kandidaten met de opdrachtgevers.