Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

HR generalist | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • HR generalist | Freelance | Interim | ZZP

HR Generalist | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare HR Generalisten:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare HR Generalisten.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Een HR Generalist heeft een brede kennis van Human Resources functies. Een HR Generalist voert een breed scala aan HR taken uit. Daarnaast is een HR Generalist het belangrijkste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers over HR-gerelateerde onderwerpen. Het doel is om ervoor te zorgen dat de activiteiten van de HR-afdeling soepel en effectief verlopen om maximale waarde te leveren aan de organisatie als geheel.

Taken en verantwoordelijkheden van een HR Generalist

De taken en verantwoordelijkheden van een HR Generalist kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die HR Generalists, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Beheren primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Assisteren bij wervingstrajecten;
  • Organiseren van trainings- en ontwikkelingsinitiatieven voor personeel;
  • Ondersteunen van de medewerkers bij verschillende HR-gerelateerde onderwerpen;
  • Mede zorgdragen voor verdere ontwikkeling en implementatie van het personeelsbeleid;
  • Verzamelen en analyseren van gegevens door middel van HR statistieken;
  • Periodieke beoordelingen van medewerkers organiseren;
  • Werknemersbestanden en -records bijhouden (werknemersdossiers);
  • Zorgen voor naleving van arbeidsvoorschriften.

Vaardigheden van een HR Generalist

  • Uitstekende communicatie- en mensenvaardigheden
  • Bekwaamheid in het oplossen van problemen
  • Het verlangen om in teamverband te werken met een resultaatgerichte aanpak