Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Interim Administrateur

  • Home
  • Interim Administrateur

Interim Administrateur | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Interim Administrateurs:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Interim Administrateurs.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Administrateur

De taken en verantwoordelijkheden van een Administrateur kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Administrateurs, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Ondersteuning rapportering Projectmanagers;
  • Assisteren van de externe accountants;
  • Debiteurenbeheer / crediteurenbeheer;
  • Opstellen van (financiële) rapportages;
  • Aangiftes VPB, LB, OB, IB;
  • Implementatie boekhoudsystemen;
  • Omzetten van diverse administraties naar centrale administratie;
  • Optimaliseren van de processen;
  • Optimaliseren Excel sheets (inclusief macro’s);
  • Updaten van de stamgegevens (crediteuren);
  • Digitaliseren en verwerken van documenten;
  • Management van de financiële processen;
  • Financial controlling;
  • Week-, maand- en jaarafsluitingen;
  • Grootboek / journaal posten / overlopende posten;
  • Opstellen van rapportages (liquiditeit, omzet en risico analyse);
  • Budgettering en budget vs. realisatie rapportage;
  • Omzet / transport rapportages.