Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Interim Administrateur

  • Home
  • Interim Administrateur

Interim Administrateur

Kies uit zeer ervaren en beschikbare Interim Administrateurs:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Interim Administrateurs
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Administrateur

De taken en verantwoordelijkheden van een Administrateur kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Administrateurs, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Ondersteuning rapportering Projectmanagers;
  • Assisteren van de externe accountants;
  • Debiteurenbeheer / crediteurenbeheer;
  • Opstellen van (financiële) rapportages;
  • Aangiftes VPB, LB, OB, IB;
  • Implementatie boekhoudsystemen;
  • Omzetten van diverse administraties naar centrale administratie;
  • Optimaliseren van de processen;
  • Optimaliseren Excel sheets (inclusief macro’s);
  • Updaten van de stamgegevens (crediteuren);
  • Digitaliseren en verwerken van documenten;
  • Management van de financiële processen;
  • Financial controlling;
  • Week-, maand- en jaarafsluitingen;
  • Grootboek / journaal posten / overlopende posten;
  • Opstellen van rapportages (liquiditeit, omzet en risico analyse);
  • Budgettering en budget vs. realisatie rapportage;
  • Omzet / transport rapportages.