• darkblurbg

Interim Administrateur gezocht?

Ik zoek een interim administrateur       Ik ben een interim administrateur

Wij hebben zeer ervaren en direct beschikbare Interim Administrateurs:

  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare kandidaten voorgesteld
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Wij doen het zoekwerk en u bespaart veel tijd
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Administrateur in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Administrateur

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Administrateur

De taken en verantwoordelijkheden van een Administrateur kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Administrateurs, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Ondersteuning rapportering Projectmanagers;
  • Assisteren van de externe accountants;
  • Debiteurenbeheer / crediteurenbeheer;
  • Opstellen van (financiële) rapportages;
  • Aangiftes VPB, LB, OB, IB;
  • Implementatie boekhoudsystemen;
  • Omzetten van diverse administraties naar centrale administratie;
  • Optimaliseren van de processen;
  • Optimaliseren Excel sheets (inclusief macro’s);
  • Updaten van de stamgegevens (crediteuren);
  • Digitaliseren en verwerken van documenten;
  • Management van de financiële processen;
  • Financial controlling;
  • Week-, maand- en jaarafsluitingen;
  • Grootboek / journaal posten / overlopende posten;
  • Opstellen van rapportages (liquiditeit, omzet en risico analyse);
  • Budgettering en budget vs. realisatie rapportage;
  • Omzet / transport rapportages.