Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Interim calculator timmerindustrie

  • Home
  • Interim calculator timmerindustrie

Interim Calculator Timmerindustrie | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Interim Calculators Timmerindustrie:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Interim Calculators Timmerindustrie.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Calculator Timmerindustrie

De taken en verantwoordelijkheden van een Office Manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Office Managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Calculatie / begrotingen maken en eventueel her-calculeren;
  • Oplossingen en alternatieven aandragen;
  • Aanvragen van prijzen op projectniveau en in offerte verwerken;
  • Aanspreekpunt aannemers in offertestadium;
  • Bijhouden van regelgeving zoals de KVT en BRL’s, Bouwbesluit, inbraakwerendheid en EPC;
  • Offertes uitwerken en versturen;
  • Ondersteunen verkoop zoals het uitwerken van de orderbevestiging en overdracht naar werkvoorbereiding;
  • Opvolgen, nabellen uitgebrachte offertes en daaruit voortvloeiende acties ondernemen;
  • Contact onderhouden met opdrachtgevers, architecten en leveranciers;
  • Opmaak en tekstueel bijhouden en aanpassen van de concept offerte.