Interim Kwaliteitsmanager | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst
Kies uit ervaren en beschikbare Interim Kwaliteitsmanagers:
- Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Interim Kwaliteitsmanagers.
- Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
- No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
- Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.
Taken Kwaliteitsmanager
De taken die een kwaliteitsmanager (quality control manager) heeft kunnen soms onderling verschillen. Over het algemeen zijn onderstaande taken van toepassing:
- Aansturen, plannen en coördineren van activiteiten met betrekking tot de kwaliteitsbewaking.
- Inventariseren van de behoeften en de eisen van de klant, deze omzetten in effectieve kwaliteitscontroleprocessen.
- Bedenken en herzien van specificatie voor producten en/of diensten.
- Opstellen van eisen ten behoeve van de grondstoffen en/of tussenproducten van externe of interne leveranciers, tevens toezien op de naleving hiervan.
- Opstellen van het kwaliteitsbeleid, in samen werking met het management.
- Uitvoeren interne audits, auditprogramma opstellen en de actiepunten opvolgen.
- Aansturen van projectkwaliteitscontroles en actie(s) ondernemen in geval van afwijkingen.
- Verder optimaliseren van het bedrijfsmanagementsysteem.
- Aandragen van verbetervoorstellen, continu bezig zijn met de vraag wat er beter kan.
- Je bent het aanspreekpunt als het gaat om kwaliteitsvraagstukken.
- Adviseren van directie en management.
- Aansturen van een team van andere kwaliteitsmedewerkers.
- Zorgen voor naleving van gezondheids- en veiligheidsrichtlijnen en wettelijke verplichtingen.
- Toezicht houden op de procedures omtrent productontwikkeling om afwijkingen ten opzichte van de kwaliteitsnormen te identificeren.
- Feedback van klanten verwerken in het kwaliteitsbeleid en deze feedback meenemen in de verbeteringen van het product en/of dienst.
Competenties Kwaliteitsmanager
Je hebt als kwaliteitsmanager verschillende rollen (adviseur, strateeg, leidinggevende) die ook in de competenties tot uiting komen:
- Strategisch inzicht: je zet verschillende strategieën op een rij, wat kan er beter? Welke ontwikkelingen spelen daarbij een rol?
- Leiding geven, je stuurt vaak een team van andere kwaliteitsmedewerkers aan.
- Adviseren: adviseren over dat wat beter kan, aandragen van suggesties voor verbetering
- Analytisch
- Resultaatgericht
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
- Innovatief
- Scherp oog voor detail
- Goede organisatorische en leiderschapsvaardigheden
- Kennis van wettelijke normen