Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Interim manager logistiek

  • Home
  • Interim manager logistiek

Interim manager logistiek | Freelance | Interim | ZZP

Kies uit zeer ervaren en beschikbare Interim managers logistiek:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Interim managers logistiek
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Taken van een interim manager logistiek

De taken die een interim manager logistiek heeft kunnen onderling verschillen. Hieronder een overzicht van voorkomende taken die onze interim managers logistiek uitvoeren:

  • Instellen van tijdelijke workarounds;
  • Aanpassen van de logistieke organisatie taakverdeling en verantwoordelijkheden;
  • Het samenwerken met leverancier en IT om problemen op te lossen;
  • Optimaliseren van logistieke processen (inslag opslag en uitslag);
  • Wegwerken achterstanden (o.a. retouren, klachten, openstaande leveringen etc.)
  • Brengen van rust en structuur op de afdeling.
  • Aansturen en coachen van de medewerkers, chauffeurs, groottransport en distributie, warehousemedewerkers;
  • Lid van het MT;
  • Kostenbeheersing P&L;
  • Contractmanagement;
  • Budgetverantwoordelijk;
  • Regelen van in- en uitgaande goederen;
  • Personeelsplanning warehouse en transport;
  • Functionerings-, beoordelings- en sollicitatiegesprekken;
  • Leidinggevende en verantwoordelijke warehouse ten behoeve van distributie;
  • Commerciële afspraken maken met klanten;
  • Bewaken en uitvoeren KPI’s en de daarbij behorende rapportages.