Interim manager logistiek
Bent of zoekt u een interim manager logistiek
Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare interim managers logistiek:
- Dit op interim, freelance of ZZP basis
- Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare ervaren interim managers logistiek voorgesteld
- Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
- No cure no pay
- Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalen. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers uit uw regio actief
- Geen concurrentie- en relatiebeding
Taken van een interim manager logistiek
De taken die een interim manager logistiek heeft kunnen onderling verschillen. Hieronder een overzicht van voorkomende taken die onze interim managers logistiek uitvoeren:
- Instellen van tijdelijke workarounds;
- Aanpassen van de logistieke organisatie taakverdeling en verantwoordelijkheden;
- Het samenwerken met leverancier en IT om problemen op te lossen;
- Optimaliseren van logistieke processen (inslag opslag en uitslag);
- Wegwerken achterstanden (o.a. retouren, klachten, openstaande leveringen etc.)
- Brengen van rust en structuur op de afdeling.
- Aansturen en coachen van de medewerkers, chauffeurs, groottransport en distributie, warehousemedewerkers;
- Lid van het MT;
- Kostenbeheersing P&L;
- Contractmanagement;
- Budgetverantwoordelijk;
- Regelen van in- en uitgaande goederen;
- Personeelsplanning warehouse en transport;
- Functionerings-, beoordelings- en sollicitatiegesprekken;
- Leidinggevende en verantwoordelijke warehouse ten behoeve van distributie;
- Commerciële afspraken maken met klanten;
- Bewaken en uitvoeren KPI’s en de daarbij behorende rapportages.