• darkblurbg

Zoekt u een interim Marketeer?

Ik zoek een interim marketeer       Ik ben een interim marketeer

Vind bij ons de beste en direct beschikbare interim marketeers:

  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare interim marketeers voorgesteld
  • Groot aantal ervaren freelancers werkzaam als marketeers staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven.
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • ZZP'ers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

-------

Wat is een marketeer?

Marketeers zijn het brein achter het bekend maken van de producten of diensten van een organisatie. Zij volgen markttrends, creëren advertentiecampagnes, ontwikkelen prijsstrategieën en targetingstrategieën op basis van (demografische) gegevens en werken intensief samen met het bedrijf om meer bekendheid te krijgen met wat ze te bieden hebben.

Of het nu gaat om een grafisch ontwerp, public relations, digitale marketing, zoekmachineoptimalisatie en zelfs webdesign: marketeers werken via veel verschillende kanalen en vaardigheidsgebieden. De hoeveelheid vaardigheden die van marketeers vereist zijn, is vergroot door technologische vooruitgang.

Taken en verantwoordelijkheden van een marketeer

De verantwoordelijkheden van een marketeer kunnen per organisatie verschillen, maar vaak zijn onderstaande taken en verantwoordelijkheden van toepassing:

  • Uitvoeren van marktonderzoek om antwoorden te vinden over de eisen, gewoonten en trends van consumenten.
  • Brainstormen en ontwikkelen van ideeën voor creatieve marketingcampagnes.
  • Helpen bij outbound of inbound marketingactiviteiten door expertise op verschillende gebieden in te zetten (content ontwikkeling en -optimalisatie, reclame, evenementenplanning enz.).
  • Samenwerken met externe leveranciers om promotionele evenementen en campagnes uit te voeren.
  • Samenwerken met afdeling marketing en andere professionals om merkbekendheid en marketinginspanningen te coördineren.
  • Plannen en uitvoeren van initiatieven om de doelgroep te bereiken via geschikte kanalen (sociale media, e-mail, tv enz.).
  • Helpen bij het analyseren van marketinggegevens (campagneresultaten, conversieratio's, verkeer enz.) om toekomstige marketingstrategieën vorm te geven.
  • Uitvoeren van individuele taken van een marketingplan.

Competenties van een marketeer

  • Plannen en organiseren
  • Communicatie vaardigheden
  • Aandacht voor detail
  • Probleemoplossend vermogen
  • Innovatief
  • Initiatief
  • Flexibel
  • Stressbestendig
  • Teamspeler