Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Interim Marketing manager

  • Home
  • Interim Marketing manager

Interim Marketing manager

Kies uit zeer ervaren en beschikbare Interim Marketing managers:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Interim Marketing managers
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Interim Marketing Manager

De taken en verantwoordelijkheden van een Interim Marketing Manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Interim Marketing Managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Analyseren van de wensen en behoeften van (potentiële) klanten;
  • Doelstellingen, doelgroepen en USP’s duidelijk in kaart brengen;
  • Bepalen van de MarCom strategie op basis van de verkregen kennis en inzichten;
  • Strategie vertalen in concrete marketingplannen en -campagnes, zowel ATL als BTL en on- en offline;
  • (Mede) uitvoeren van de verschillende MarCom plannen en campagnes (o.a. website optimalisatie (incl. SEO), social media en e-mailmarketing);
  • Coördineren en (mede) uitvoeren van onderscheidende, commerciële ideeën die bijdragen aan een optimale klantbeleving;
  • Aansturen van en schakelen met (media)bureaus, specialisten, fotografen, filmmakers en pers;
  • Evalueren en bijsturen van de marketingplannen en -campagnes (m.b.v. o.a. Google Analytics);
  • Opstellen en bewaken van het MarCom budget;
  • Proactief signaleren en interpreteren van de communicatiebehoeften binnen de organisatie;
  • Voorstellen doen inzake het MarCom beleid ten behoeve van in- en externe marketing en communicatieactiviteiten;
  • Opstellen, monitoren en (mede) uitvoeren van MarCom plannen;
  • Verzorgen van briefings voor design ten behoeve van de communicatiematerialen;
  • Bewaken van de huisstijl;
  • Coördineren van film- en fotografietrajecten;
  • Persvoorlichting en -begeleiding;
  • Zorgdragen voor de evaluatie van marketingcampagnes;
  • Het onderhouden van een relevant netwerk met o.a. media en stakeholders;
  • Aansturen van andere marketeers;
  • Opstellen en uitvoeren van de communicatieplannen;
  • Onderhouden van de website en social media kanalen;
  • Het maandelijks laten verschijnen van de externe nieuwsbrief;
  • Schrijven en redigeren van teksten voor o.a. mailings, brochures en leaflets.