Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Juridisch assistent | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Juridisch assistent | Freelance | Interim | ZZP

Juridisch Assistent | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Juridisch Assistenten:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Juridisch Assistenten.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Juridisch Assistent

De taken en verantwoordelijkheden van een Juridisch Assistent kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Juridisch Assistenten, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Het bieden van juridisch secretariële ondersteuning aan advocaat en/of notaris;
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor advocaten en notarissen;
  • Op de hoogte houden van mailbox-, agenda- en telefoonverkeer;
  • Terugkoppelen van informatie;
  • Overleg over en herinneren aan de te nemen acties door advocaat en/of notaris;
  • Toepassen van actuele kennis van juridische terminologie en procedures op diverse juridische documenten;
  • In- en uitschrijven van bestuurders en gevolmachtigden bij de Kamer van Koophandel;
  • Verzorgen van uittreksels en statuten, bijhouden van aandeelhoudersregisters;
  • Aanmaken van dossiers;
  • Archiefbeheer;
  • Zelfstandig opstellen van declaraties.