• darkblurbg

Juridisch assistent | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Juridisch assistent     Ik ben een Juridisch assistent

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Juridisch assistenten:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Juridisch assistenten
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Wilt u een Juridisch assistent in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Juridisch assistent

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Juridisch Assistent

De taken en verantwoordelijkheden van een Juridisch Assistent kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Juridisch Assistenten, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Het bieden van juridisch secretariële ondersteuning aan advocaat en/of notaris;
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor advocaten en notarissen;
  • Op de hoogte houden van mailbox-, agenda- en telefoonverkeer;
  • Terugkoppelen van informatie;
  • Overleg over en herinneren aan de te nemen acties door advocaat en/of notaris;
  • Toepassen van actuele kennis van juridische terminologie en procedures op diverse juridische documenten;
  • In- en uitschrijven van bestuurders en gevolmachtigden bij de Kamer van Koophandel;
  • Verzorgen van uittreksels en statuten, bijhouden van aandeelhoudersregisters;
  • Aanmaken van dossiers;
  • Archiefbeheer;
  • Zelfstandig opstellen van declaraties.