Juridisch Assistent Notariaat | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst
Kies uit ervaren en beschikbare Juridisch Assistenten Notariaat:
- Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Juridisch Assistenten Notariaat.
- Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
- No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
- Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.
Taken en verantwoordelijkheden van een Juridisch assistent notariaat
De taken en verantwoordelijkheden van een Juridisch assistent notariaat kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Juridisch assistenten notariaat, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:
- Notariële ondersteuning geboden in verband met aankomende bestuurs / praktijkwisseling van de notaris;
- Opstellen van notariële documenten waaronder contracten, aanbrengen van wijzigingen in diverse stukken;
- Verzorgen van registratie van diverse documenten bij de Kamer van Koophandel;
- Verzorgen van legalisatieverzoeken;
- Aanleggen en up-to-date houden van dossiers;
- Agendabeheer;
- Maken van afspraken;
- Beantwoorden van telefoongesprekken;
- Ontvangen van gasten;
- Verzorgen van post- en e-mailbeheer;
- Het ontvangen en bezoeken van diverse externe cliënten op locatie met als doel het pijlen van de (hernieuwde) servicebehoefte voor diverse juridische werkzaamheden;
- Het up-to-date maken en houden van het archief;
- Zelfstandig voeren van correspondentie met cliënten en derden;
- Opstellen van notariële verklaringen, uitvoeren van bevoegdheid controles;
- Aanmaken van dossiers;
- Opzetten van (digitaal) archief;
- Zelfstandig opstellen en versturen van declaraties ten behoeve van eigen werkzaamheden.