• darkblurbg

Juridisch assistent notariaat | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Juridisch assistent notariaat     Ik ben een Juridisch assistent notariaat

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Juridisch assistenten notariaat:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Juridisch assistenten notariaat
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Juridisch assistent notariaat in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Juridisch assistent notariaat

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Juridisch assistent notariaat

De taken en verantwoordelijkheden van een Juridisch assistent notariaat kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Juridisch assistenten notariaat, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Notariële ondersteuning geboden in verband met aankomende bestuurs / praktijkwisseling van de notaris;
  • Opstellen van notariële documenten waaronder contracten, aanbrengen van wijzigingen in diverse stukken;
  • Verzorgen van registratie van diverse documenten bij de Kamer van Koophandel;
  • Verzorgen van legalisatieverzoeken;
  • Aanleggen en up-to-date houden van dossiers;
  • Agendabeheer;
  • Maken van afspraken;
  • Beantwoorden van telefoongesprekken;
  • Ontvangen van gasten;
  • Verzorgen van post- en e-mailbeheer;
  • Het ontvangen en bezoeken van diverse externe cliënten op locatie met als doel het pijlen van de (hernieuwde) servicebehoefte voor diverse juridische werkzaamheden;
  • Het up-to-date maken en houden van het archief;
  • Zelfstandig voeren van correspondentie met cliënten en derden;
  • Opstellen van notariële verklaringen, uitvoeren van bevoegdheid controles;
  • Aanmaken van dossiers;
  • Opzetten van (digitaal) archief;
  • Zelfstandig opstellen en versturen van declaraties ten behoeve van eigen werkzaamheden.