• darkblurbg

Lead auditor | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Lead auditor     Ik ben een Lead auditor

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Lead auditors:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Lead auditors
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Lead auditor in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Lead Auditor

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Lead Auditor

De taken en verantwoordelijkheden van een Lead Auditor kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Lead Auditors, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Evalueren van productieprocessen op naleving van de kwaliteitseisen;
  • Aansturen van een team van interne kwaliteitsauditors;
  • Het regelmatig inspecteren en kalibreren van controle tools (bijv. weegschalen, schuifmaten);
  • Helpen bij de ontwikkeling van auditplannen, auditschema's;
  • Deelnemen aan kwaliteitsaudits (en indien nodig leiding geven aan een team van kwaliteitsauditors);
  • Identificeren van processen, situaties, enz., waar de organisatie aan de vereisten voldoet, en identificeren van kansen voor verbetering;
  • Assistent auditteam bij het ontwikkelen van auditrapporten; indien nodig auditrapporten presenteren aan het topmanagement;
  • Assisteren bij vervolgaudits, indien nodig;
  • Het ontwikkelen van interne audit- / testparameters.

Het opstellen van een audit rapport is de primaire verantwoordelijkheid van een Lead Auditor. Informatie met betrekking tot de audit wordt gedocumenteerd en er wordt een auditrapport opgesteld. Een auditrapport omvat doorgaans de onderstaande informatie:

  • Bedrijfsprofiel voor audit;
  • Dekking van de audit gecreëerd in de planningsfase;
  • Tijdsbestek gedefinieerd om de audit te voltooien;
  • Toegewezen personen met gedefinieerde rollen en verantwoordelijkheden;
  • Documentatie van nalevings- en niet-nalevingsactiviteiten;
  • Audit resultaten;
  • Verzoek om corrigerende maatregelen;
  • Laatste opmerkingen van de audit.