Locatiemanager Zorg | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst
Kies uit ervaren en beschikbare Locatiemanagers Zorg:
- Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Locatiemanagers Zorg.
- Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
- No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
- Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.
Taken en verantwoordelijkheden van een Locatiemanager zorg
De taken en verantwoordelijkheden van een Locatiemanager zorg kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Locatiemanagers zorg, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:
- Zorgen voor tevreden cliënten en medewerkers en gestroomlijnde werkprocessen;
- Leiding geven op coachende wijze aan teams gericht op teamprestatie, innovatie, kwaliteit, veiligheids- en verbetercultuur;
- Lid van het managementteam;
- Bijdrage leveren aan onder andere het ontwikkelen van visie en beleid op het gebied van zorg en wonen;
- Aansturen van (overstijgende) programma’s en projecten en het implementeren en begeleiden van veranderingen binnen de organisatie;
- Zorgen dat de kwaliteit van de zorgverlening op peil blijft, de teams goed functioneren en een optimale zorg en begeleiding geboden wordt;
- Zorgen voor de vertaling van de beleidsdoelstellingen naar afdelingsdoelstellingen;
- Deelnemen aan projecten en verantwoordelijk voor de klant- en medewerkerstevredenheid.