• darkblurbg

Logistiek Manager | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Logistiek Manager​     Ik ben een Logistiek Manager

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Logistiek Managers:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Logistiek Managers
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Logistiek Manager in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling, assessments, DISC

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Logistiek Manager

De taken en verantwoordelijkheden van een Logistiek Manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Logistiek Managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Leiding geven aan medewerkers op 1 of meerdere afdelingen;
  • Houden van functionerings-, beoordelings- en verzuimgesprekken;
  • Verantwoordelijk voor de logistieke operatie in de vestiging(en);
  • Zorgdragen voor een juiste bepaling van de voorraadhoogte, -weken, en opslagcapaciteit;
  • Verantwoordelijk voor de uitstraling van het zelfbedieningsmagazijn;
  • Verantwoordelijk voor de totale lay-out van het (zelfbedienings-) magazijn;
  • Verantwoordelijk voor de aanschaf van het intern transportmateriaal alsmede het
    onderhoud en het beheer hiervan;
  • Projectvoortgangsvergaderingen leiden, statusupdates en rapporten verstrekken en escalaties beheersen / rapporteren aan het managementteam, zowel op juridisch- als financieel- en personeelsvlak (Warehousing, Logistics en Supply Chain);
  • Aansturen, coachen, ontwikkelen en beoordelen;
  • Veranderingsmanager ter optimalisatie van de efficiency van medewerkers, middelen en materieel;
  • Formuleren en beheren van de projectomvang binnen de bedrijfs- en shared serviceteams, definiëren van leveringsfasen en beheren van wijzigingsopdrachten, en sturen op reviews om risico's te beperken;
  • Ontwikkelen, implementeren en updaten van werkstructuren, SLA’s, KPI’s, SOP's, projectschema's en middelenvereisten ter verzekering van naadloze operaties en tijdige levering van diensten;
  • Definiëren en beheren van budgetten en P&L analyses voor alle geplande activiteiten, personeel, magazijnapparatuur en -opstelling en andere operationele kosten die verband houden met het project;
  • Fijnmazige distributie;
  • Toezien op de naleving van beleid / regels / richtlijnen;
  • Initiëren, implementeren en inrichten van werkmethodes en processen ten behoeve van performance en Lean;
  • QHSE verantwoordelijke op de locatie;
  • Actief toezicht houden op de leveringen, levertijden, voorraadbeheer, en andere projectactiviteiten en relevante noodplannen ontwikkelen om risico's te beperken.