• darkblurbg

Managementondersteuner | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Managementondersteuner     Ik ben een Managementondersteuner

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Managementondersteuners:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Managementondersteuners
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Managementondersteuner in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Managementondersteuner

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Managementondersteuner

De taken en verantwoordelijkheden van een Managementondersteuner kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Managementondersteuners, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Ondersteunen van directeur financiën en de managers advies, facilitair, ICT en financiën;
  • Agendabeheer; rekening houdend met een doelmatige tijdsindeling;
  • Redigeren en opstellen van correspondentie;
  • Postbeheer (fysiek en digitaal);
  • Ontvangst bezoek;
  • Het bewaken van acties en zorgen voor eventuele terugkoppeling en onderbouwing;
  • Faciliteren in informatievoorziening en communicatie;
  • Inschatten belang van zaken en het voorbereiden van interne en externe overleggen (waaronder MT) met de bijbehorende werkzaamheden en uitwerking van notulen. Daarbij het zelfstandig verzorgen van interne berichtgeving en mailings (bijvoorbeeld op intranet);
  • Het aanpassen en bewerken van presentaties;
  • Het coördineren van BHV-trainingen;
  • Het organiseren van bedrijfsfeesten en verschillende P&O werkzaamheden.