Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Manager Customer Service | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Manager Customer Service | Freelance | Interim | ZZP

Manager Customer Service | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Managers Customer Service:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Managers Customer Service.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Wat doet een Manager Customer Service?

Een Customer Service Manager, ook wel Customer Care Manager genoemd, zorgt ervoor dat de klanten van een bedrijf tevreden zijn. Het is hun rol om uitstekende klantenservice te bieden door het klantenserviceteam te leiden en te motiveren, loyaliteitsprogramma's te ontwikkelen en klanttevredenheidsdoelen te creëren.

Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden van een Customer Service Manager?

De verantwoordelijkheden voor een manager customer service kunnen per organisatie verschillen, maar vaak zijn onderstaande verantwoordelijkheden van toepassing:

  • Toezicht houden op de dagelijkse gang van zaken op de afdeling klantenservice.
  • Tijdig reageren op problemen met de klantenservice.
  • Het creëren van effectieve klantenserviceprocedures, beleidsregels en normen.
  • Het ontwikkelen van klanttevredenheidsdoelen en deze afstemmen met het team om ze op een gestage basis te realiseren.
  • Het implementeren van een effectief klantloyaliteitsprogramma.
  • Beheren van het goedgekeurde budget van de klantendienst.
  • Het bijhouden van nauwkeurige gegevens en het documenteren van alle klantenserviceactiviteiten en de discussies.
  • Beoordelen van servicestatistieken en opstellen gedetailleerde rapporten over de analyses.
  • Inhuren en opleiden van nieuwe klantenservicemedewerkers.
  • Op de hoogte blijven van de nieuwste (industriële) technieken en methoden.

Competenties van een Manager Customer Service

  • Technisch inzicht
  • Project management
  • Communicatief sterk
  • Besluitvaardig
  • Goed kunnen delegeren