• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Manager Customer Service | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Manager Customer Service     Ik ben een Manager Customer Service

Kies uit de beste en direct beschikbare Manager Customer Service:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Manager Customer Service
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wat doet een Manager Customer Service?

Een Customer Service Manager, ook wel Customer Care Manager genoemd, zorgt ervoor dat de klanten van een bedrijf tevreden zijn. Het is hun rol om uitstekende klantenservice te bieden door het klantenserviceteam te leiden en te motiveren, loyaliteitsprogramma's te ontwikkelen en klanttevredenheidsdoelen te creëren.

Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden van een Customer Service Manager?

De verantwoordelijkheden voor een manager customer service kunnen per organisatie verschillen, maar vaak zijn onderstaande verantwoordelijkheden van toepassing:

  • Toezicht houden op de dagelijkse gang van zaken op de afdeling klantenservice.
  • Tijdig reageren op problemen met de klantenservice.
  • Het creëren van effectieve klantenserviceprocedures, beleidsregels en normen.
  • Het ontwikkelen van klanttevredenheidsdoelen en deze afstemmen met het team om ze op een gestage basis te realiseren.
  • Het implementeren van een effectief klantloyaliteitsprogramma.
  • Beheren van het goedgekeurde budget van de klantendienst.
  • Het bijhouden van nauwkeurige gegevens en het documenteren van alle klantenserviceactiviteiten en de discussies.
  • Beoordelen van servicestatistieken en opstellen gedetailleerde rapporten over de analyses.
  • Inhuren en opleiden van nieuwe klantenservicemedewerkers.
  • Op de hoogte blijven van de nieuwste (industriële) technieken en methoden.