Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Manager Kwaliteit | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Manager Kwaliteit | Freelance | Interim | ZZP

Manager Kwaliteit | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Managers Kwaliteit:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Managers Kwaliteit.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Manager Kwaliteit

De taken en verantwoordelijkheden van een Manager Kwaliteit kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Managers Kwaliteit, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Inventariseren van de behoeften en vereisten van de klant om effectieve kwaliteitscontroleprocessen te ontwikkelen;
  • Bewaken van de productielijn en uitvoeren van periodieke kwaliteitscontroles;
  • Bedenken en beoordelen van specificaties voor producten of processen;
  • Verbeteringen doorvoeren in productieprocessen die leiden tot algehele verbetering van de productkwaliteit;
  • Samenwerken met projectleiders om oplossingen voor kwaliteitsproblemen te bespreken;
  • Voldoen aan de verwachtingen van de klant over de kwaliteit van het product;
  • Productieplannen maken voor nieuwe producten om de kwaliteit vanaf de eerste fase te waarborgen;
  • Projectplannen plannen samen met het projectteam om aan de projectdeadlines te voldoen;
  • Rapporten schrijven over ontwerp, pre-productie en productie om de kwaliteit van het product in alle productiestadia te controleren en de rest van het productieteam te informeren;
  • Voldoen aan ISO-accreditatievereisten;
  • Ervoor zorgen dat iedereen zich houdt aan de gezondheids- en veiligheidsrichtlijnen en aan wettelijke verplichtingen;
  • Controle materiaal van leveranciers om de kwaliteit te waarborgen voordat het in het product wordt opgenomen;
  • De kwaliteit van het product beoordelen door te testen op een reeks functies en te zien hoe het product presteert onder stress, zoals impact, temperatuur, vochtigheid, enz.;
  • Oorzaken van kwaliteitsproblemen onderzoeken en oplossingen aandragen;
  • Opleiden van nieuwe kwaliteitsmedewerkers;
  • Inspecteren van de uiteindelijke output en vergelijken van de eigenschappen met de vereisten;
  • Bijhouden van nauwkeurige documentatie uitvoeren van statistische analyses;
  • Juiste producten goedkeuren en defecten afwijzen;
  • Klanten om feedback vragen om te beoordelen of aan hun eisen wordt voldaan;
  • Opstellen gedetailleerde rapporten voor management en directie.

Vaardigheden van een Manager Kwaliteit

  • Teamplayer
  • Oog voor detail
  • Resultaatgericht
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Managementvaardigheden
  • Stressbestendig
  • Oog voor detail
  • Analytisch vaardigheden
  • Probleemoplossend vermogen
  • Goede communicatieve eigenschappen in woord en geschrift
  • Multitasken