• darkblurbg

Manager Planning en Control | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Manager Planning en Control     Ik ben een Manager Planning en Control

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Managers Planning en Control:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Managers Planning en Control
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Manager Planning en Control in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Manager Planning en Control

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Manager Planning en Control

De taken en verantwoordelijkheden van een Manager Planning en Control kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Managers Planning en Control, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Coördineren van de kwartaalrapportages;
  • Coördineren van de budgetteringsprocessen;
  • Adviseren van het management op de inrichting en organisatie van het bedrijfsbureau;
  • Ontwikkelen van functieprofielen;
  • Omgaan met complexe problemen wanneer ze zich voordoen;
  • Analyseren processen en het adviseren over verbeteringen;
  • Coachen en sturen van het team Planning en Control;
  • Werving en selectie van tijdelijke en vaste medewerkers;
  • Adviseren van en rapporteren aan de Raad van Bestuur voor financiële rapportages;
  • Ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringen binnen de afdeling;
  • Het schrijven van business cases;
  • Het schrijven van het jaarplan van de afdeling;
  • Aansturen en coachen van de teams Advies en Informatievoorziening;
  • Opstellen servicelevel agreement tussen de afdeling P&C en het managementteam van de organisatie.