• darkblurbg

Manager Quality | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Manager Quality     Ik ben een Manager Quality

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Managers Quality:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Managers Quality
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Manager Quality in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Manager Quality

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Wat is een Manager Quality?​​​

Een Manager Quality (kwaliteitsmanager) zijn verantwoordelijk dat gefabriceerde producten voldoen aan vastgestelde normen van kwaliteit, betrouwbaarheid en prestaties.

Kwaliteitsmanagers stellen kwaliteitseisen op en implementeren de interne / externe kwaliteitseisen in de organisatie zodat de producten / diensten van het bedrijf voldoen aan de verwachtingen van de klant. Bij de uitvoering van hun taken voeren kwaliteitsmanagers beoordelingen uit van de productieprocessen van het bedrijf om intern kwaliteitsbeleid, procedures en specificaties te ontwikkelen.

Ze evalueren de eisen van de klant om ervoor te zorgen dat aan hun behoeften wordt voldaan door vastgestelde normen voor klantenservice. Ze zorgen er ook voor dat de productieprocessen voldoen aan de geldende productiestandaarden.

Taken en verantwoordelijkheden van een Manager Quality

De taken en verantwoordelijkheden van een Manager Quality kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Managers Quality, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Inventariseren van de wensen en eisen van de klant om effectieve kwaliteitscontroleprocessen te ontwikkelen;
  • Bedenken en beoordelen van specificaties voor producten of processen;
  • Eisen stellen aan grondstoffen of halffabricaten voor leveranciers en bewaak van de naleving hierop;
  • Zorgen voor naleving van gezondheids- en veiligheidsrichtlijnen en wettelijke verplichtingen;
  • Toezicht houden op inspecteurs, technici en ander personeel en begeleiding en feedback geven;
  • Toezicht houden op alle productontwikkelingsprocedures om afwijkingen van kwaliteitsnormen te identificeren;
  • Inspecteren van de uiteindelijke output en vergelijken van de eigenschappen met de eisen;
  • Keuren van de producten;
  • Bijhouden van nauwkeurige documentatie statistische analyses uitvoeren;
  • Klanten om feedback vagen om te beoordelen of aan hun eisen wordt / is voldaan;
  • Opstellen van gedetailleerde rapporten ten behoeve van het management;
  • Zoeken naar verbetermogelijkheden en ontwikkelen van nieuwe efficiënte procedures;
  • Ervoor zorgen dat het kwaliteitsmanagementsysteem van de organisatie voldoet aan de klantvereisten, interne vereisten, ISO 9001 en regelgevende / wettelijke vereisten;
  • Evaluatie van en rapportage over het kwaliteitssysteem van de organisatie;
  • Toezicht houden op inspectie (onderzoek) van binnenkomende materialen en ervoor zorgen dat ze voldoen aan de vereisten;
  • Monitoring, meting en beoordeling van interne processen, vooral die de kwaliteit van de producten of diensten van de organisatie beïnvloeden;
  • Aansturen van een team van kwaliteitsingenieurs, inspecteurs, auditors, analisten en technici;
  • Samenwerken met klanten, werknemers, aannemers en outsourcingbedrijven om product eisen verder te ontwikkelen;
  • Rapporteren aan het topmanagement over de prestaties van het QMS (bijv. resultaten van kwaliteitsaudits, corrigerende maatregelen), inclusief de behoefte aan verbetering;
  • Uitvoeren van periodieke managementbeoordelingsbijeenkomsten;
  • Toezicht houden op terugroepacties;
  • Verantwoordelijk voor nauwkeurigheid en tijdige inspectie / kalibratie van bewakings- en meetapparatuur;
  • Op de hoogte blijven van normen, voorschriften, wetten en nieuws met betrekking tot de kwaliteit van producten (diensten).

Competenties van een Manager Quality

  • Een scherp oog voor detail en een resultaatgerichte aanpak
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Uitstekende organisatorische en leiderschapsvaardigheden
  • Grondig begrip van kwaliteitscontroleprocedures en relevante wettelijke normen
  • Uitstekende analytische vaardigheden