Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Manager Transport en Logistiek | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Manager Transport en Logistiek | Freelance | Interim | ZZP

Manager Transport en Logistiek | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Managers Transport en Logistiek:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Managers Transport en Logistiek.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Manager Transport en Logistiek

De taken en verantwoordelijkheden van een Office Manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Office Managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Eindverantwoordelijke voor transport en logistiek;
  • Budgetverantwoordelijk: kostenbeheersing en kostenbesparing, P&L;
  • Lid van het MT;
  • Bewaken en uitvoeren SLA’s en KPI’s en de daarbij behorende rapportages;
  • Contractmanagement;
  • Projectmatig opzetten en waarborgen van de sites, zowel op juridisch- als financieel- en personeelsvlak (Warehousing, Logistics en Supply Chain);
  • Toezien op de naleving van beleid en regels en richtlijnen;
  • Optimaliseren van de efficiency van mensen, middelen en materieel;
  • Initiëren, implementeren en herinrichten van werkmethodes en processen ten behoeve van Performance en Lean;
  • Implementeren van procesverbeteringen en nieuwe logistieke concepten;
  • QHSE op de verschillende locaties;
  • Nauwkeurige samenwerking met stakeholders en klanten, intern en extern;
  • Aansturen, coachen, ontwikkelen en beoordelen van medewerkers alle lagen;
  • Wekelijks rapporteren aan het management.