Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Manager verhuur | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Manager verhuur | Freelance | Interim | ZZP

Manager verhuur | Freelance | Interim | ZZP

Kies uit zeer ervaren en beschikbare Managers verhuur:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Managers verhuur
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Manager verhuur

De taken en verantwoordelijkheden van een Manager verhuur kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Managers verhuur, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Het realiseren van een optimale exploitatie van de trainingsruimtes;
  • Het onderhouden van contact met bestaande huurders;
  • Het vinden en binden van nieuwe huurders binnen de doelgroep van de organisatie;
  • Opstellen offertes en contracten;
  • Beheer planning van de organisatie;
  • Het realiseren van een goede samenwerking met de facilitaire diensten;
  • Organiseren en coördineren van trainingen / festivals / evenementen;
  • Verzorgen van logistieke proces rondom trainingen / festivals van de organisatie;
  • Informatie verstrekken, inschrijvingen verwerken, factureren, lesmateriaal versturen, ontvangen van deelnemers en trainers etc.;
  • Uitwerken, redigeren en in lay-out zetten van trainingsmateriaal;
  • Het bouwen en onderhouden van het team van gastvrouwen en -heren;
  • Het bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening;
  • Plannen van de bemensing van de centrale ruimte;
  • Zorgdragen voor bevoorrading voor winkel, bar en kantoor;
  • Opstellen en bewaken van de deelbegroting van de afdeling verhuur en de centrale ruimte.