Manager Verhuur | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst
Kies uit ervaren en beschikbare Managers Verhuur:
- Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Managers Verhuur.
- Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
- No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
- Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.
Taken en verantwoordelijkheden van een Manager verhuur
De taken en verantwoordelijkheden van een Manager verhuur kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Managers verhuur, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:
- Het realiseren van een optimale exploitatie van de trainingsruimtes;
- Het onderhouden van contact met bestaande huurders;
- Het vinden en binden van nieuwe huurders binnen de doelgroep van de organisatie;
- Opstellen offertes en contracten;
- Beheer planning van de organisatie;
- Het realiseren van een goede samenwerking met de facilitaire diensten;
- Organiseren en coördineren van trainingen / festivals / evenementen;
- Verzorgen van logistieke proces rondom trainingen / festivals van de organisatie;
- Informatie verstrekken, inschrijvingen verwerken, factureren, lesmateriaal versturen, ontvangen van deelnemers en trainers etc.;
- Uitwerken, redigeren en in lay-out zetten van trainingsmateriaal;
- Het bouwen en onderhouden van het team van gastvrouwen en -heren;
- Het bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening;
- Plannen van de bemensing van de centrale ruimte;
- Zorgdragen voor bevoorrading voor winkel, bar en kantoor;
- Opstellen en bewaken van de deelbegroting van de afdeling verhuur en de centrale ruimte.