• darkblurbg

Manager verhuur | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Manager verhuur     Ik ben een Manager verhuur

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Managers verhuur:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Managers verhuur
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Manager verhuur in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Manager verhuur

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Manager verhuur

De taken en verantwoordelijkheden van een Manager verhuur kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Managers verhuur, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Het realiseren van een optimale exploitatie van de trainingsruimtes;
  • Het onderhouden van contact met bestaande huurders;
  • Het vinden en binden van nieuwe huurders binnen de doelgroep van de organisatie;
  • Opstellen offertes en contracten;
  • Beheer planning van de organisatie;
  • Het realiseren van een goede samenwerking met de facilitaire diensten;
  • Organiseren en coördineren van trainingen / festivals / evenementen;
  • Verzorgen van logistieke proces rondom trainingen / festivals van de organisatie;
  • Informatie verstrekken, inschrijvingen verwerken, factureren, lesmateriaal versturen, ontvangen van deelnemers en trainers etc.;
  • Uitwerken, redigeren en in lay-out zetten van trainingsmateriaal;
  • Het bouwen en onderhouden van het team van gastvrouwen en -heren;
  • Het bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening;
  • Plannen van de bemensing van de centrale ruimte;
  • Zorgdragen voor bevoorrading voor winkel, bar en kantoor;
  • Opstellen en bewaken van de deelbegroting van de afdeling verhuur en de centrale ruimte.