• darkblurbg

Marketing manager | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Marketing manager     Ik ben een Marketing manager

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Marketing managers:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Marketing managers
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Marketing Manager in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Marketing Manager

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Marketing Manager

De taken en verantwoordelijkheden van een Marketing Manager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Marketing Managers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Analyseren van de wensen en behoeften van (potentiële) klanten;
  • Doelstellingen, doelgroepen en USP’s duidelijk in kaart brengen;
  • Bepalen van de MarCom strategie op basis van de verkregen kennis en inzichten;
  • Strategie vertalen in concrete marketingplannen en -campagnes, zowel ATL als BTL en on- en offline;
  • (Mede) uitvoeren van de verschillende MarCom plannen en campagnes (o.a. website optimalisatie (incl. SEO), social media en e-mailmarketing);
  • Coördineren en (mede) uitvoeren van onderscheidende, commerciële ideeën die bijdragen aan een optimale klantbeleving;
  • Aansturen van en schakelen met (media)bureaus, specialisten, fotografen, filmmakers en pers;
  • Evalueren en bijsturen van de marketingplannen en -campagnes (m.b.v. o.a. Google Analytics);
  • Opstellen en bewaken van het MarCom budget;
  • Voorstellen doen inzake het MarCom beleid ten behoeve van in- en externe marketing en communicatieactiviteiten;
  • Verzorgen van briefings voor design ten behoeve van de communicatiematerialen;
  • Bewaken van de huisstijl;
  • Coördineren van film- en fotografietrajecten;
  • Persvoorlichting en -begeleiding;
  • Zorgdragen voor de evaluatie van marketingcampagnes;
  • Het onderhouden van een relevant netwerk met o.a. media en stakeholders;
  • Aansturen van de andere Marketeers en stagiaires Marketing & Communicatie.