Medewerker Frontoffice | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst
Kies uit ervaren en beschikbare Medewerkers Frontoffice:
- Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Medewerkers Frontoffice.
- Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
- No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
- Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.
Taken en verantwoordelijkheden van een Medewerker Frontoffice
De taken en verantwoordelijkheden van een Medewerker Frontoffice kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Medewerkers Frontoffice, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:
- Het behandelen van telefoongesprekken en het adequaat doorverbinden naar de juiste persoon;
- Beantwoorden van binnenkomende vragen via digitale kanalen;
- In behandeling nemen van eerstelijns klachten van klanten en het oplossen van eenvoudige klachten;
- Het treffen van betalingsregelingen;
- Administratieve taken waaronder het verwerken van informatie in een geautomatiseerd systeem;
- Opmaken en versturen van offertes, facturen en enquêteformulieren;
- Verrichten van (administratief) ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van de afdeling;
- Voorbereiden van uitgaande post door correspondentie op te stellen, pakketten te beveiligen, enz.;
- E-mails controleren, sorteren en doorsturen;
- Voorraad kantoorbenodigdheden bijhouden en indien nodig bestellingen plaatsen;
- Bewaken van kantoorkosten.
Vaardigheden van een Medewerker Frontoffice
- Communicatief vaardig
- Proactief
- Servicegericht
- Enthousiast
- Oplossingsgericht
- Snel kunnen schakelen
- Flexibel
- Samenwerkend
- Sterke communicatie- en mensenvaardigheden
- Goede organisatorische en multitasking capaciteiten
- Probleemoplossend vermogen
- Klantenservice oriëntatie