Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Medewerker Frontoffice | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Medewerker Frontoffice | Freelance | Interim | ZZP

Medewerker Frontoffice | Freelance | Interim | ZZP

Kies uit zeer ervaren en beschikbare Medewerkers Frontoffice:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Medewerkers Frontoffice
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Medewerker Frontoffice

De taken en verantwoordelijkheden van een Medewerker Frontoffice kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Medewerkers Frontoffice, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Het behandelen van telefoongesprekken en het adequaat doorverbinden naar de juiste persoon;
  • Beantwoorden van binnenkomende vragen via digitale kanalen;
  • In behandeling nemen van eerstelijns klachten van klanten en het oplossen van eenvoudige klachten;
  • Het treffen van betalingsregelingen;
  • Administratieve taken waaronder het verwerken van informatie in een geautomatiseerd systeem;
  • Opmaken en versturen van offertes, facturen en enquêteformulieren;
  • Verrichten van (administratief) ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van de afdeling;
  • Voorbereiden van uitgaande post door correspondentie op te stellen, pakketten te beveiligen, enz.;
  • E-mails controleren, sorteren en doorsturen;
  • Voorraad kantoorbenodigdheden bijhouden en indien nodig bestellingen plaatsen;
  • Bewaken van kantoorkosten.

Vaardigheden van een Medewerker Frontoffice

  • Communicatief vaardig
  • Proactief
  • Servicegericht
  • Enthousiast
  • Oplossingsgericht
  • Snel kunnen schakelen
  • Flexibel
  • Samenwerkend
  • Sterke communicatie- en mensenvaardigheden
  • Goede organisatorische en multitasking capaciteiten
  • Probleemoplossend vermogen
  • Klantenservice oriëntatie